PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hüseyin Kağıt - Akıllı Ol & Alçak (2012)



Kochisar.gen.tr
06-24-2012, 10:31 AM
[Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Linkleri Görebilir]


1. Akıllı Ol
2. Çokta Deli Oynuyor
3. Olmuyor Olmuyor
4. Alçak
5. Araba Benzini Masraf
6. Harca Koçum
7. Ne Dost Ne Ahbap
8. Saçıyon Liraları
9. Hey Sana Diyom
10. Sabredeydin Sen
11. Saçın Uzun Aklın Kısa
12. Ankara'nın Hızlısı
13. Sevdiğim O Güzel (U.H)
14. O Deliyi Seviyorum

[HIDE-REPLY-THANKS]
[Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Linkleri Görebilir]
[Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Linkleri Görebilir]
[/HIDE-REPLY-THANKS]

kamerayn
06-24-2012, 06:50 PM
PaylaŞimin İÇİn teŞekkÜr ederİz

osmanalici
06-30-2012, 05:58 PM
elinize saglık

armegedon95
07-03-2012, 05:31 PM
tşkler.......

nofearmesut
07-20-2012, 09:12 PM
teşekkürler

bozlak2453
07-22-2012, 08:02 PM
teşekür ederim

gemvs1
07-24-2012, 09:03 AM
çok saol teşekkür ederim

hku
07-28-2012, 12:46 AM
paylaşım

için

teşekürler

hunter0732
07-29-2012, 08:05 AM
emege saglık

celalcoskun
07-31-2012, 09:56 PM
teşekürler......

capan
08-01-2012, 08:54 PM
emege saygı çok teşekür ederiz kardeşim

- - - Updated - - -

teşekürler

ozturk06
08-03-2012, 06:36 PM
süper olmuş

melodi_06
08-07-2012, 01:43 AM
eline sağlık

haydar3879
08-07-2012, 12:36 PM
[Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Linkleri Görebilir]


1. Akıllı Ol
2. Çokta Deli Oynuyor
3. Olmuyor Olmuyor
4. Alçak
5. Araba Benzini Masraf
6. Harca Koçum
7. Ne Dost Ne Ahbap
8. Saçıyon Liraları
9. Hey Sana Diyom
10. Sabredeydin Sen
11. Saçın Uzun Aklın Kısa
12. Ankara'nın Hızlısı
13. Sevdiğim O Güzel (U.H)
14. O Deliyi Seviyorum

***Hidden content cannot be quoted.***

tşk emeğe sağlık

algun
08-07-2012, 01:05 PM
paylaşım için tşklr

satcom
08-11-2012, 10:22 AM
teşekürler

naileren2000
08-12-2012, 05:55 AM
tşk.ler eli ize sglk.

- - - Updated - - -

tşk.ler emgn.sglk.

mevlüt
08-16-2012, 06:14 PM
elline saglik

ahmet7106
08-17-2012, 08:21 PM
emeğine sağlık teşekkürler

erboga3856
08-18-2012, 07:08 PM
teşekkürler....

Sc0p3
08-27-2012, 07:31 PM
tessekurler kardes

adem subaşı
09-01-2012, 10:26 AM
paylaşım için çok saol....

ehuseyin
09-01-2012, 03:45 PM
teşekkürler

Mury86
09-06-2012, 08:48 AM
saaaaaaaaaaaaaaaaaagoooooooll gardas

makinist
09-07-2012, 11:08 AM
teşekkürler,elinize sağlık...

kabresigmaz
09-15-2012, 11:21 AM
Uzun aradan sonra tekrar neti baglattım ama buradaki üyeliğim silinmiş
biraz üzüldüm ama eklenenleri görünce sevindim
emeginize elinize saglık.. teşekkürler

myadam06
09-16-2012, 02:52 PM
teşekkürler

boiscommunn
09-17-2012, 05:20 PM
elinize saglik

ağgülüm
09-22-2012, 10:08 PM
tesekkürler

kalamar
09-23-2012, 05:08 PM
tşklerrrrrrrrr

mtn50
09-24-2012, 07:08 PM
PaylaŞimin İÇİn teŞekkÜr ederİz

delialex
09-24-2012, 08:51 PM
paylaşım için teşekkürler

trenci
10-07-2012, 09:27 PM
tesekkürler

Erdogan Hikmet
10-12-2012, 05:34 PM
tesekkurler paylasim icin

isa dündar
10-27-2012, 08:47 AM
eyvallah gardaş sağol

karabatak
11-13-2012, 05:48 PM
guzel paylasim

nalcakan
11-17-2012, 07:45 AM
eline sağlık

abbas
11-18-2012, 09:16 PM
alkol aldım sallanıyoruuuuumm emeene sAğlık..

Sinay57
12-30-2012, 01:32 PM
elleriniz dert tutmasin

seatci
12-31-2012, 08:12 PM
eyvallah kardeş

makmuh06
01-12-2013, 10:19 PM
teşekkürler

curvanord
02-05-2013, 03:03 PM
tşkrletrrrrrrrrrrrr

İNTERCAFECİ
04-18-2013, 10:20 AM
Tskler arkadaslar ellerinize saglik

Onur Özel
04-18-2013, 02:33 PM
Paylaşım için teşekkürler

mosit
06-03-2013, 10:01 PM
10 numara olmuş.

husnu65
06-22-2013, 10:08 PM
tesekurler

bilo75
07-06-2013, 03:22 PM
Ellerine sağlı...

iozkan
07-09-2013, 07:08 AM
tşkler çok güzel

İBRAHİM SAHAN
08-09-2013, 01:06 PM
tşk harika

Lmao77
08-16-2013, 11:46 AM
Allah razi olsun

temelkaya
07-17-2014, 08:10 AM
sagolasınız süpper

MesutGüzel
07-21-2014, 08:16 AM
Emeğine Ve Ellerine Sağlık Paylaşım İçin Teşekkürler

mrt4242
07-23-2014, 09:56 PM
elinize saglık

denizmavisi
02-17-2015, 03:40 PM
güzel albüm teşekürller

MesutGüzel
07-22-2015, 11:44 AM
Ellerine Sağlık Paylaşım için Teşekkürler

MesutGüzel
07-22-2015, 11:50 AM
Ellerine Sağlık Paylaşım için Teşekkürler